Gothic Gabrielle

 2011.03.14. 20:01

Mire jó egy hosszú hétvége...

Gabi kért tőlem egy gót sítílusú nyakbavalót, és szabad kezet kaptam, jesssz :) Úgyhogy 3 napon keresztül fűzögettem szorgosan, mire megszületett a végeredmény. Szerintem igen tetszetős lett :)

A mérleg:

közel 80 db cseh üveggyöngy ( :-O )

4 db kaboson

közel 20 db fánk gyöngy

 

... Szerintem magáért beszél. Szerintem. :)

 

 

Címkék: fekete csipke üveggyöngy nyakék gótikus hematit kaboson

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyhalasz.blog.hu/api/trackback/id/tr542739489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása