Kötött holmi télire

 2010.10.30. 17:45

Amikor az ember lánya születésnapjára nem ékszert kap, hanem gyöngyöket, az már jelent valamit :D

Fülbarát fülbevaló ezüst kapoccsal, a fémallergiám örömére :)

 

 

 

Címkék: gyöngy horgolt fülbevaló

A bejegyzés trackback címe:

https://gyongyhalasz.blog.hu/api/trackback/id/tr162410145

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kataka78 2010.11.28. 00:22:47

Kedves Kata!
Engem is Katának hívnak, sőt meglepetten vettem észre, hogy Gyöngyhalászként más is vezet blogot, mint Én. Én annak idején körülnéztem, hogy senkiével ne legyen összetéveszthető a blogom. 2009. szeptemberében kezdtem blogolni perlado.blogspot.com címen, gyöngyöt már 25 éve fűzök. Arra szeretnélek kérni, mivel te kezdted meg később a blogolást, hogy változtass valamit a címen, mert így sokan összekevernek minket.
Üdv., Kata
süti beállítások módosítása